در این کادر مشخصات افراد جویای کار و صاحبان مشاغل نمایش داده می شود                                                                                                                          افراد جویای کار یا صاحبان مشاغل می توانند پس از ایمیل کردن اطلاعات خود از قبیل: نام و نام خانوادگی- سوابق کاری- مدارک علمی ، زمینه کاری و ... به آدرس textiletech.blogspot@gmail.com ، درخواستشان را در این کادر نمایش دهند [TEXTILETECH]

Monday, June 18, 2007

صنعت نساجی ایتالیا

ماشینهای ایتالیایی پیشرو در عرصه تکمیل کالای نساجی

امروزه بر کسی پوشیده نیست که صنعت ماشین آلات نساجی ایتالیا سهم بسیار مهمی را در بازار جهانی دارد. در بین بسیاری از دلایل، می توان همخوانی و بروز بودن تکنولوژی ماشین آلات ایتالیایی با تغییر و تحولات مد را یکی از مهمترین دلایل موفقیت این صنعت دانست و ایتالیایی ها برای رسیدن به این موفقیت تلاشهای بسیاری را برای پیشرفت و تکامل تکنولوژی ماشین آلات تکمیل خود انجام داده اند.

رسیدن به تکنولوژی جدید در ماشینهای تکمیل آنهم به صورت مداوم بسیار سخت تر از سایر ماشینهای نساجی است. داشتن ارتباط مستقیم و مطرح کردن مشکلات بین تولید کنندگان ماشین و کارخانه های نساجی فاکتور بسیار مهمی است که در موفقیت طرفین تاثیر دارد و ایتالیایی ها بسیار به آن اهمیت داده اند. طی سالهای متوالی شرکتهای ایتالیایی تولید کننده ماشین آلات نساجی توانستند با طراحی ماشینهایی با تنوع بالا، کیفیت خوب و کاربرد های مختلف  کل صنعت تولید ماشین آلات نساجی ایتالیا را جزو بهترینها در دنیا قرار دهند و حاصل این تلاش این بوده است که امروزه درآمد ایتالیا تنها از فروش ماشین آلات تکمیل خود چیزی بالغ بر 560 میلیون یورو می باشد(که %21 از کل درآمد ایتالیا از فروش ماشین آلات نساجی می باشد). بیش از %78 از کل این درآمد(حدودا 440 میلیون یورو در سال 2006) از راه صادرات بدست آمده است. از مهمترین کشورهایی که ایتالیا ماشینهای تکمیل خود را به آنها صادر کرده است می توان به هند با 39 میلیون یورو، چین با 31 میلیون یورو، ترکیه با 31 میلیون یورو، آلمان با 22 میلیون یورو و ایالات متحده با 22 میلیون یورو نام برد.

 

میزان فروش ماشینهای ایتالیایی به سراسر دنیا در سال 2006

 

 

نمودار میزان فروش ماشینهای تکمیل ایتالیایی به مهمترین خریداران خود در سال 2006

(اعداد بر حسب میلیون یورو)

با تشکر

امیرا پورمظفر

HOME     TOP

گروه های گوگل

اشتراك در گروه نساجی

نشانی پست الکترونیک:

جستجوی آرشیو از groups.google.com