در این کادر مشخصات افراد جویای کار و صاحبان مشاغل نمایش داده می شود                                                                                                                          افراد جویای کار یا صاحبان مشاغل می توانند پس از ایمیل کردن اطلاعات خود از قبیل: نام و نام خانوادگی- سوابق کاری- مدارک علمی ، زمینه کاری و ... به آدرس textiletech.blogspot@gmail.com ، درخواستشان را در این کادر نمایش دهند [TEXTILETECH]

Friday, July 27, 2007

نخستين دوسالانه طراحى پارچه و لباس گشايش يافت

نخستين دوسالانه طراحى پارچه و لباس گشايش يافت

نخستين دوسالانه طراحى پارچه و لباس ايران عصر سه شنبه در موزه هنرهاى معاصر تهران كار خود را آغاز كرد.
در اين دوسالانه ۴۱۵ اثر در بخش پارچه و ۳۱۴ اثر در بخش لباس از سوى هنرمندان ايرانى ارائه شده است. در بخش طراحى پارچه طراحان آثار متنوعى را با استفاده از اسلوب هاى ايرانى و نشانه هاى پارسى خلق كرده اند و در بخش طراحى لباس نيز كه فضاى بيشترى را به خود اختصاص داده طرح هاى متنوعى از لباس زنان و مردان ارائه شده است.


در بخش لباس هاى زنان بسيارى از طرح ها با موضوع لباس شب، ميهمانى، ادارى و... در اين نمايشگاه ديده مى شود.
نمايشگاه نخستين دوسالانه طراحى پارچه و لباس عصر دوم مردادماه با حضور محمدحسين ايمانى خوشخو معاون هنرى وزير فرهنگ و ارشاد اسلامى گشايش يافت.
وى در اين مراسم گفت: اين نمايشگاه نشان دهنده ظرفيت هاى بالاى هنرى كشورمان در زمينه پاسخگويى به نيازهاى پوششى جامعه است.
وى افزود: نمايشگاه طراحى پارچه و لباس نويدبخش دستاوردهاى زيادى در طراحى پارچه و لباس و تحولى در اين زمينه است كه مى تواند نيازهاى جامعه را چه در بخش مصرف كنندگان و چه در بخش صنعت، برآورده كند.
ايمانى خوشخو تأكيد كرد: از اين پس مجموعه هنرمندان عرصه طراحى پارچه و لباس مورد حمايت جدى دولت قرار خواهند گرفت.گفتنى است نمايشگاه دوسالانه طراحى پارچه و لباس تا ۱۵ مردادماه برپا خواهد بود.

منبع: روزنامه ایران

HOME     TOP

 

No comments:

گروه های گوگل

اشتراك در گروه نساجی

نشانی پست الکترونیک:

جستجوی آرشیو از groups.google.com