در این کادر مشخصات افراد جویای کار و صاحبان مشاغل نمایش داده می شود                                                                                                                          افراد جویای کار یا صاحبان مشاغل می توانند پس از ایمیل کردن اطلاعات خود از قبیل: نام و نام خانوادگی- سوابق کاری- مدارک علمی ، زمینه کاری و ... به آدرس textiletech.blogspot@gmail.com ، درخواستشان را در این کادر نمایش دهند [TEXTILETECH]

Tuesday, February 27, 2007

کنترل و بهبود فرآیند سوزن زنی لایه های بی بافت :

مقاله ای در زمینه کنترل و بهبود فرآیند سوزن زنی لایه های بی بافت که توسط بنده ترجمه شده است . لطفا من را از نظرات خود بی بهره نگذارید.

چکیده:

میزان مصرف منسوجات بی بافت که توانایی جذب رطوبت را داشته باشند روز به روز در حال افزایش است و به همین منظور استفاده از الیاف پنبه به عنوان ماده اولیه این منسوجات نیز روبه افزایش است.

این مقاله سعی دارد تا با ارائه فرمول هایی این امکان را به وجود آورد که میزان جذب آب منسوج تولیدی توسط فرآیند needle-punching را حتی پیش از تولید آن به صورت کاملا دقیق و با کمترین خطای ممکن به دست آوردو با این کار علاوه بر افزایش سرعت تولید به افزایش راندمان و بالا رفتن دقت تولید نیز کمک کرد.

یک صفحه تار عنکبوتی که از دسته های الیاف پنبه تشکیل شده وسوزن های مخصوصی که توسط شرکت SINGER spezialndelfabrik gmbh & co. kg برای انجام عملیات needle-punching تولید شده است در این آزمایش مورداستفاده قرار می گیرد.

همچنین معادلات اختلاف سرعت جذب مایعات و وزن سطحی به منظور بهینه سازی فرآیند needle-punching صفحات تار عنکبوتی مورد آنالیز قرار می گیرد.

با تشکر

سید امیرا پورمظفر

دریافت فایل (903 KB)


HOME     TOP

 

1 comment:

Anonymous said...

be onvane akharin mozahemat
khaheshan in fail ham baraye man ersal konid
mo_kh_167@yahoo.com
ba tashakkor az zahamate shoma
kheyli bebakhshid ke baese mozahemat shoma shodam

گروه های گوگل

اشتراك در گروه نساجی

نشانی پست الکترونیک:

جستجوی آرشیو از groups.google.com