در این کادر مشخصات افراد جویای کار و صاحبان مشاغل نمایش داده می شود                                                                                                                          افراد جویای کار یا صاحبان مشاغل می توانند پس از ایمیل کردن اطلاعات خود از قبیل: نام و نام خانوادگی- سوابق کاری- مدارک علمی ، زمینه کاری و ... به آدرس textiletech.blogspot@gmail.com ، درخواستشان را در این کادر نمایش دهند [TEXTILETECH]

Saturday, May 19, 2007

اطلاعیه سازمان سنجش در مورد آزمون کارشناسی ارشد 1386

اطلاعیه درباره انتشار كارنامه نتایج اولیه و همچنین نحوه تكمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی برای آن دسته از داوطلبانی كه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در آزمون ورودی تحصیلات تكمیلی (دوره‌های كارشناسی‌ارشد ناپیوسته داخل) سال 1386 گردیده‌اند.

سازمان سنجش آموزش کشور -26/02/86
سازمان سنجش آموزش كشور بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان آزمون ورودی تحصیلات تكمیلی (دوره‌های كارشناسی‌ارشد ناپیوسته داخل) سال 1386 می‌رساند برای اطلاع از نتیجه اولیه آزمون و نحوه تكمیل فرم انتخاب رشته محل‌های مورد علاقه به صورت اینترنتی، از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 31/2/86 می‌توانند كارنامه نتایج اولیه خود را از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی: www.sanjesh.org مشاهده نمایند. داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای خود را (نام خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) وارد نمایند.
ضمناً آن دسته از داوطلبانی كه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند (فهرست اسامی داوطلبانی كه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند نیز بر روی سایت سازمان قرار داده خواهد شد)، لازم است بر اساس مفاد این اطلاعیه نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) و ویژه‌نامه ضمیمه آن و همچنین نحوه تكمیل فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود اقدام نمایند.
1ـ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) این آزمون به همراه ویژه‌نامه حاوی شرایط و ضوابط ارگان‌های بورس دهنده و مؤسسات آموزش عالی كه به صورت شرایط خاص نسبت به پذیرش دانشجو اقدام می‌نمایند، از روز سه‌شنبه 1/3/86 لغایت روز یكشنبه 6/3/86 در سایت اینترنتی این سازمان قابل دسترسی خواهد بود. ضمناً آن دسته از داوطلبانی كه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی گردیده‌اند، در صورت تمایل به دریافت دفترچه شماره 2 و ضمیمه آن، می‌توانند با مراجعه به مراكز پستی شهرستان محل اقامت خود، با پرداخت مبلغ 3000 (سه هزار) ریال در مهلت مذكور، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.
2ـ به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون كارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 1386 توصیه می‌شود كه ابتدا نسبت به تهیه و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2) و ضمیمه آن اقدام نموده و كد رشته محل‌های مورد نظر خود را استخراج و به ترتیب علاقه مرتب نمایند؛ پس از آن، كد رشته‌های انتخابی را در فرم پیش‌نویس نمونه‌ای كه به همین منظور در دفترچه راهنمای شماره 2 به چاپ رسیده است، درج و از صحت رشته محل‌های انتخابی اطمینان حاصل نمایند؛ سپس در محدوده زمانی (از ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه
3/3/86 لغایت ساعت 24 روز یكشنبه 6/3/86) برای انتخاب رشته با وارد كردن شماره كارت اعتباری، شماره پرونده، شماره كاربر، رمز ورود و كد رهگیری ثبت‌نام اولیه، شماره داوطلب و شماره‌ شناسنامه (درج این اطلاعات برای ورود به برنامه انتخاب رشته اینترنتی ضروری می‌باشد)، نسبت به ثبت كد رشته محل‌های انتخابی و تكمیل فرم مذكور در مدت زمانی كه در نظر گرفته شده است، اقدام نمایند. بدیهی است پس از تأیید نهایی رشته‌های انتخابی توسط داوطلب، شماره رمز 15 رقمی توسط سیستم به عنوان رسید در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد و در غیر این صورت، انتخاب رشته آنان تكمیل نگردیده است.
3ـ تذكرات مهم:
الف ـ با توجه به اینكه كد محل‌های انتخابی درج شده در فرم انتخاب رشته اینترنتی پس از گرفتن تأییدیه به هیچ عنوان قابل تغییر و یا تعویض نیست، به داوطلبانی گرامی اكیداً توصیه می‌گردد، قبل از اقدام به تكمیل نهایی فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی خود، جزئیات و اطلاعات مربوط به كد رشته‌های انتخابی (محل دانشگاه دوره، میزان شهریه دوره‌های مختلف و ...) را مطالعه نموده و مد نظر داشته باشند.
ب ـ سیستم انتخاب رشته تا حدود زیادی هوشمند پیش‌بینی گردیده تا در حد امكان خطاهای احتمالی داوطلبان را در زمان انتخاب رشته اینترنتی به آنان تذكر دهد (به عنوان مثال: انتخاب كد رشته محلی كه داوطلب در آزمون آن شركت نكرده و یا مجاز به انتخاب رشته نشده باشد و یا اینكه داوطلب در گرایشی از گرایش‌های رشته امتحانی خود مجاز به انتخاب رشته نگردیده است و ...)؛ لذا لازم است داوطلبان این مورد را نیز در نظر داشته باشند. بدیهی است چنانچه داوطلبی نسبت به رفع خطاهای داده شده، اقدام ننماید، انتخاب رشته وی كامل نگردیده و به این داوطلب نیز شماره رمز 15 رقمی به عنوان رسید داده نخواهد شد.
ج ـ داوطلبانی كه مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، برای اینكه مراحل انتخاب رشته‌های تحصیلی را با موفقیت به پایان برسانند و مشكلی برای آنان به وجود نیاید، لازم است اطلاعیه‌های این سازمان، دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و ویژه‌نامه ضمیمه آن را به دقت مطالعه نمایند.
د ـ پس از مشاهده كارنامه نتایج اولیه این آزمون، داوطلبان ضمن توجه به توضیحات مربوط به كارنامه (در سایت این سازمان درج گردیده است) در صورت هرگونه سؤال، لازم است حداكثر تا تاریخ 31/3/86 از طریق پست الكترونیكی Email:public-Relations@sanjesh.org و یا صندوق پستی 4378 ـ 15875 با روابط عمومی این سازمان مكاتبه نمایند. بدیهی است به مكاتباتی كه پس از مهلت تعیین شده صورت گیرد، هیچ‌گونه پاسخی داده نخواهد شد.

مسئولیت محتوای اخبار بر عهده روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور می باشد

دریافت فایل راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال 1386

HOME     TOP

 

No comments:

گروه های گوگل

اشتراك در گروه نساجی

نشانی پست الکترونیک:

جستجوی آرشیو از groups.google.com